[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
درباره دانشگاه::
درباره روابط عمومی::
معرفی افراد::
بروشور و کاتالوگ ها::
کلیپ، تیزر و سرود دانشگاه::
اخبار دانشگاه::
فرآیندهای کاری::
افتخارات دانشگاه::
دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی::
تسهیلات پایگاه::
اخبار ویژه ورودی های 1403::
آرشیو ماهنامه خبری وزارت علوم::
آرشیو گزارش های تصویری::
تور مجازی::
::
آرشیو نشریه پیام

AWT IMAGE

AWT IMAGE
نشریه پیام شماره 90
نشریه پیام شماره89
نشریه پیام شماره ۸۸
نشریه پیام- شماره 87
نشریه پیام شماره 86

نشریه پیام شماره 85
نشریه پیام شماره 84

نشریه پیام شماره 83

نشریه پیام شماره 82

نشریه پیام شماره 81

نشریه پیام شماره 80

آرشیو نشریه پیام

..
آرشیو خبرنامه الکترونیک دانشگاه

AWT IMAGE

خبرنامه شماره ۴۱۳

خبرنامه شماره ۴۱۱

خبرنامه شماره ۴۱۰

خبرنامه شماره ۴۰۹

خبرنامه شماره ۴۰۸

خبرنامه شماره ۴۰۷

خبرنامه شماره ۴۰۶

خبرنامه شماره ۴۰۵

خبرنامه شماره ۴۰۴

خبرنامه شماره ۴۰۳

خبرنامه شماره ۴۰۲

خبرنامه شماره ۴۰۱

آرشیو خبرنامه الکترونیک

..
حدیث هفته

حضرت امام علی (ع)
مَن جاءَتهُ مَنِیَّتُهُ وهُوَ یَطلُبُ العِلمَ فبَینَهُ وبَینَ الأنبیاءِ دَرَجَهٌ؛
هر کس در حال طلب دانش مرگش فرا رسد ، میان او و پیامبران تنها یک درجه تفاوت باشد .
مجمع البیان : ۹ / ۳۸۰ منتخب میزان الحکمه : ۳۹۸

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: دفاعیه دکتری در دانشکده مهندسی راه آهن ::
 | تاریخ ارسال: 1396/9/11 | 
دفاعیه دکتری در دانشکده مهندسی راه آهن


 
حمیدرضا حیدری نوقابی (دانشجوی دوره دکتری مهندسی راه آهن) سیزدهم آذرماه 1396 از رساله دکتری خود با عنوان «بررسی رفتار دینامیکی نواحی انتقال در خطوط ریلی» دفاع می کند.
چکیده این رساله که راهنمایی آن را دکتر جبارعلی ذاکری و دکتر مرتضی اسماعیلی بر عهده دارند، به شرح زیر است. ضمنا این جلسه دفاعیه ساعت 15:30 در آمفی تئاتر دانشکده مهندسی راه آهن برگزار می شود.
چکیده:
در تحقیق حاضر، مجموعه برررسی¬های کاملی شامل مطالعات عددی و میدانی انجام گردیده است. در این راستا برای انجام بررسی¬های میدانی و آزمایشگاهی یکی از محل¬های اتصال خط بالاستی به دالخط  (تونل زیرزمینی راه آهن مناطق 17 و 18 واقع در خط راه اهن تهران- تبریز) انتخاب گردید و در این محل نواحی انتقال مورد نظر ساخته شد. سپس با نصب حسگرها (تغییرمکان سنج، شتاب سنج، کرنش سنج و..) و ابزاربندی اجزاء خط با انجام برداشت های میدانی، پاسخ های دینامیکی ناحیه انتقال مورد مطالعه و ارزیابی قرار گرفت. در ادامه به منظور انجام بررسی های عددی یک مدل اندرکنش سه بعدی¬ خط- قطار با مدلسازی خط بالاستی، دالخط و ناحیه انتقال بین آن ها و اندرکنش خطوط مذکور با قطار شبیه سازی گردید. پس از آن که نتایج مدلسازی با نتایج تست های میدانی اعتبارسنجی گردید، در هر دو مطالعات میدانی و عددی، عملکرد و رفتار دینامیکی خط در ناحیه انتقال با ریل های کمکی و همچنین ناحیه انتقال با ریل های کمکی و دال دسترسی با انجام تحلیل حساسیت های مختلف مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

آدرس کانال تلگرام رسمی دانشگاه: https://telegram.me/IUST_Official
دفعات مشاهده: 4275 بار   |   دفعات چاپ: 870 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به دانشگاه علم وصنعت ایران میباشد .هرگونه برداشت با ذکر منبع ، بلامانع است.

Persian site map - English site map - Created in 0.14 seconds with 47 queries by YEKTAWEB 4665