سه عضو کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی ابقا شدند
دکتر برخورداری (رئیس دانشگاه) در احکام جداگانه ای مورخ 96/10/12، سه عضو کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی را ابقا کرد.
بر اساس حکم ریاست دانشگاه، دکتر محمد فتحیان بروجنی، دکتر علیرضا معینی و دکتر میرسامان پیشوایی برای مدت یک سال دیگر در سمت «عضو کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی» ابقا شدند.
روابط عمومی دانشگاه برای این عزیزان توفیقات روزافزون آرزو دارد.
آدرس کانال تلگرام رسمی دانشگاه: https://telegram.me/IUST_Official
|