[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
درباره دانشگاه::
درباره روابط عمومی::
معرفی افراد::
فرآیندهای کاری::
بروشور ها و کاتالوگ های تولیدی توسط اداره روابط عمومی::
اخبار دانشگاه::
افتخارات دانشگاه::
دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی::
تسهیلات پایگاه::
اخبار ویژه ورودی های جدید1402::
آرشیو ماهنامه خبری وزارت علوم::
آرشیو گزارش های تصویری::
تور مجازی::
::
آرشیو نشریه پیام

AWT IMAGE

AWT IMAGE
نشریه پیام شماره 90
نشریه پیام شماره89
نشریه پیام شماره ۸۸
نشریه پیام- شماره 87
نشریه پیام شماره 86

نشریه پیام شماره 85
نشریه پیام شماره 84

نشریه پیام شماره 83

نشریه پیام شماره 82

نشریه پیام شماره 81

نشریه پیام شماره 80

آرشیو نشریه پیام

..
آرشیو خبرنامه الکترونیک دانشگاه

AWT IMAGE

خبرنامه شماره ۳۹۸

خبرنامه شماره ۳۹۷

خبرنامه شماره ۳۹۶

خبرنامه شماره ۳۹۵

خبرنامه شماره ۳۹۴

خبرنامه شماره ۳۹۳

خبرنامه شماره ۳۹۲

خبرنامه شماره ۳۹۱

خبرنامه شماره ۳۹۰

خبرنامه شماره ۳۸۹

خبرنامه شماره ۳۸۸

خبرنامه شماره ۳۸۷

خبرنامه شماره ۳۸۶

آرشیو خبرنامه الکترونیک

..
آرشیو خبرنامه آموزش عالی
..
حدیث از حضرت علی(ع)
مَن جاءَتهُ مَنِیَّتُهُ وهُوَ یَطلُبُ العِلمَ فبَینَهُ وبَینَ الأنبیاءِ دَرَجَهٌ؛
هر کس در حال طلب دانش مرگش فرا رسد ، میان او و پیامبران تنها یک درجه تفاوت باشد .
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: اطلاعیه ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علم و صنعت ایران ::
 | تاریخ ارسال: 1400/2/28 | 
اطلاعیه ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علم و صنعت ایران


 
احتراماً مصوبه جلسه مورخ ۱۴۰۰/۲/۲۶ ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علم و صنعت ایران جهت آگاهی و هرگونه اقدام لازم ابلاغ می‌گردد.
 با توجه به سیر نزولی موج چهارم ویروس کرونا و قرار گرفتن شهر تهران در وضعیت نارنجی، فعالیت‌های دانشگاه از تاریخ ۲۷ اردیبهشت تا اطلاع ثانوی به صورت دورکاری و با حضور فیزیکی حداکثر ۵۰ درصد کارکنان و با رعایت ملاحظات مندرج در بندهای زیر صورت می‌پذیرد.
 ۱ - کلیه برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی کمافی السابق به صورت غیرحضوری و مجازی با جدیت ادامه می‌یابد و اساتید محترم علاوه بر برگزاری کلاس‌ها کلیه وظایف محوله آموزشی و تحقیقاتی خود به ویژه راهنمایی دانشجویان، رفع اشکال و جلسات دفاعیه را به صورت غیرحضوری انجام خواهند داد. 
۲- اقدامات ضروری پشتیبانی و اجرایی توسط مدیران واحدها به نحوی برنامه‌ریزی شود که وقفه و خللی در فعالیت‌های دانشگاه طبق وظایف محوله ایجاد نگردد و به منظور خدمات‌رسانی مناسب و تکریم ارباب رجوع در این ایام، مقرر گردید کلیه درخواست‌های دانشجویی از طریق ارسال ایمیل به کارشناسان مربوطه انجام پذیرد و حتی المقدور از حضور مراجعین به جز در موارد ضروری خودداری شود.
 ۳- در این ایام فقط ورود دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای انجام پروژه‌های پایانی به دانشگاه مجاز خواهد بود. بدین منظور مجوز تردد با ثبت درخواست حضور دانشجو در سامانه گلستان و تایید و پذیرش مسئولیت توسط استاد راهنما از لحاظ کنترل تعداد دانشجویان مستقر در محیط آزمایشگاهی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا کشور و نظارت رئیس دانشکده صادر می‌گردد. 
۴ - دانشجویان متقاضی خوابگاه که قبلا پذیرش نشده‌اند، می‌توانند درخواست اسکان خود را با توجه به اطلاعیه‌های معاونت دانشجویی در سامانه گلستان ثبت نمایند تا در صورت تائید و پذیرش نسبت به اسکان آنها اقدام گردد.
۵- سلف‌های دانشجویی دانشگاه کمافی السابق تعطیل است و امور تغذیه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، فقط غذا بصورت بسته بندی در اختیار دانشجویان مستقر در خوابگاه ها قرار می‌دهد.
 ۶- کلیه جلسات و رویدادهای دانشگاه از قبیل شوراها و کمیته‌های دانشکده‌ها و پژوهشکده‌ها و سمینارهای پژوهشی که نیاز به حضور بیش از ۲۰ نفر شرکت کننده دارد به صورت مجازی برگزار خواهند شد.
۷- همه فعالیت‌های فرهنگی _ اجتماعی و مرکز مشاوره مربوط به دانشجویان، استادان، کارکنان و خانواده های آنان کمافی السابق به صورت غیرحضوری و با استفاده از سامانه‌ها و کانال‌های مجازی متعارف معاونت فرهنگی و اجتماعی ادامه خواهد داشت.
۸- ورود و خروج پرسنل شرکت‌های مستقر در مرکز رشد و مراکز نوآوری که مشمول ممنوعیت‌های اعلامی ستاد ملی کرونا نباشند، صرفا با تایید معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه و رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی امکان‌پذیر خواهد بود.
 ۹- حضور کارکنان جهت انجام امور مربوط به سامانه‌های الکترونیکی، حفاظت فیزیکی، تاسیسات و ساختمان، فضای سبز و خدمات پشتیبانی مرتبط با دانشجویان مستقر در خوابگاه‌ها (از قبیل کارکنان ادارات امور خوابگاه، مرکز بهداشت و پرسنل خدمات خوابگاهی و ...) با حداقل تعداد ممکن با تایید مدیر واحد مربوطه ضروری است.
۱۰-  آن دسته از کارکنان که بدلیل نوع فعالیت با هماهنگی مدیر مربوطه از دورکاری استفاده می‌نمایند، لازم است گزارش دورکاری خود را بصورت روزانه به مدیر واحد مربوطه ارائه دهند تا در صورت تایید مدیر و اموراداری دانشگاه در سیستم حضور و غیاب ثبت گردد. 
 شایان ذکر است در همه مواردی که حضور افراد در دانشگاه مجاز شمرده شده است افراد ملزم به رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی خواهند بود. بدیهی است در صورت تغییر وضعیت هشدار از نظر میزان فراگیری بیماری کووید ۱۹ نحوه حضور اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان در بخشنامه‌های بعدی اطلاع‌رسانی خواهد شد
دفعات مشاهده: 1547 بار   |   دفعات چاپ: 197 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به دانشگاه علم وصنعت ایران میباشد .هرگونه برداشت با ذکر منبع ، بلامانع است.

Persian site map - English site map - Created in 0.12 seconds with 48 queries by YEKTAWEB 4657