[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
درباره دانشکده::
اخبار ::
کمک آموزشی::
آموزش::
پژوهش::
معرفی افراد::
دانشجویان::
امکانات::
تسهیلات پایگاه::
::
هشتمین کنفرانس بین المللی
..
تالار افتخارات

AWT IMAGE

..
دفاعیه‌ها

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
آزمایشگاه مرجع ترمز

AWT IMAGE

..
سرویس های صنعتی
..
بازدید علمی

گزارش‌های بازدید دانشکده

..
منشور اخلاقی

AWT IMAGE

..
:: کاهش 4 ساعتی مسیر ریلی تهران- مشهد ::

تاریخ خبر : 13/11/87

  حسن زیاری- مدیرعامل راه‌آهن در گفتگو با مهر از اعمال سیاست‌های تشویقی و تنبیهی در قرارداد برقی کردن راه‌آهن تهران- مشهد خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه، مدت زمان سفر با قطار در مسیر تهران- مشهد چهار ساعت کاهش می‌یابد.  

  مدیر عامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت : جزییات نحوه اعمال سیاست‌های تشویقی- تنبیهی این قرارداد در حال بررسی است تا به تناسب هر یک از بخش‌های اجرا نشده احتمالی، سیاست‌های تنبیهی آن اعمال شود.

  زیاری تصریح کرد: استفاده از حساب ذخیره ارزی یا سایر منابع داخلی به عنوان روش جایگزین در تامین مالی پروژه برقی کردن راه‌آهن تهران- مشهد در نظر گرفته شده است.

  وی خاطرنشان کرد: این پروژه با مبلغی حدود 712 میلیون یورو پس از امضای قرارداد به مدت 30 ماه توسط کنسرسیوم هیربدان- برسان- واگن پارس- تام ایران خودرو به بهره‌برداری خواهد رسید که فاصله تهران- مشهد از 12 ساعت به هشت ساعت کاهش خواهد یافت.

منبع خبر : www.rai.ir

دفعات مشاهده: 5252 بار   |   دفعات چاپ: 1375 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 120 بار   |   0 نظر
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد. استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
Persian site map - English site map - Created in 0.16 seconds with 68 queries by YEKTAWEB 4570