بهنام خدا
به اطلاع میرساند جهت تسهیل و تسریع در امور درخواستهای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در رابطه با کمیته منتخب دانشگاه، انجام درخواست فقط از طریق سامانه گلستان -> پیشخوان خدمت (مطابق تصاویر راهنما) صورت میپذیرد؛ لذا از ارسال درخواست از طریق پست الکترونیکی (ایمیل) خودداری شود.
توجه:
- چنانچه نیاز به ارسال الکترونیکی مدارک باشد، از گام ششم استفاده میشود.
- پس از انجام مراحل فوق، لازم است درخواست به ترتیب توسط کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشکده / استاد راهنما / معاون آموزشی دانشکده تایید گردد و در نهایت به کمیته منتخب ارجاع داده میشود.
- جلسه کمیته منتخب دانشگاه در دوشنبه آخر هر ماه تشکیل میگردد.
- پس از تشکیل کمیته، رای اعمال و به کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارجاع داده خواهد شد.
تحصیلات تکمیلی دانشگاه
|