| تاریخ ارسال: 1398/11/2 | |

|
نام: دکتر محمد شهبازی
رتبه علمی: استادیار
تلفن: ۷۳۲۲۸۹۳۰ (خط مستقیم)، ۵۰-۷۷۲۴۰۵۴۰ داخلی: ۸۹۳۰
پست الکترونیکی: shahbazi iust.ac.ir
صفحات شخصی: Scholar, Scopus
آدرس: اتاق ۳۱۲۶، دانشکده مهندسی مکانیک، دانشگاه علم و صنعت ایران، تهران، ایران
English Page
|
دانشگاههای محل تحصیل:
- پست دکتری: مؤسسه تکنولوژی ایتالیا (IIT)، ۱۳۹۵ -- ۱۳۹۷
- دکتری: دانشگاه صنعتی دلفت هلند (TU Delft)، ۱۳۹۰ -- ۱۳۹۵
- کارشناسی ارشد: دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، ۱۳۸۹ -- ۱۳۸۶
- کارشناسی: دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، ۱۳۸۶ -- ۱۳۸۲
زمینههای تحقیقاتی:
- اتوماسیون و رباتیک
- سیستمهای هیبرید -- رباتهای پادار
- بینایی ماشین
مقالات چاپ شده:
لیست بهروز مقالات در Google Scholar
ارائه دروس:
- کارشناسی:
- مقدمهای بر مکاترونیک
- دینامیک ماشین
- کارشناسی ارشد:
- اتوماسیون در تولید
- بینایی ماشین (مباحث ویژه)
برگزاری کارگاهها:
- Mohammad Shahbazi, Hartmut Geyer, Shuuji Kajita, and Nikos Tsagarakis. Modeling and Control of Dynamic Legged Locomotion: Insights from Template (Simplified) Models. Full-day Workshop in IEEE Conference on Intelligent Robots and Systems (IROS), Madrid, Spain, ۲۰۱۸. website
- محمد شهبازی. «معرفی شیوهها و ابزارهای کامپیوتری به روز برای مدیریت، اجرا و ارائه پروژههای تحقیقاتی با تاکید ویژه بر ابزارهای متن باز»، کارگاه نیمروزه در دانشکده مهندسی مکانیک، دانشگاه صنعتی اصفهان، ۱۳۹۶. وبسایت
سخنرانیها:
- «From Symbols to Signals: Controlling Dynamic Legged Locomotion»، مرکز سیستم و کنترل Delft هلند، ۲۹ اکتبر ۲۰۱۴
- «Control of Legged Locomotion Using Approximate Dynamic Models»، آزمایشگاه GRASP، دانشگاه Pennsylvania آمریکا، ۲۶ می ۲۰۱۵
- «Template-Based Modeling and Control of Multi-Legged Robots»، دپارتمان رباتیک پیشرفته، مؤسسه تکنولوژی ایتالیا (IIT)، ۲۷ اکتبر ۲۰۱۵
- «Control of Dynamic Legged Locomotion Based on Spring-Mass Models»، دانشگاه صنعتی Darmstadt آلمان، ۲۱ فوریه ۲۰۱۷
- «ساختار کنترلی الگو-محور برای پیمایش دینامیکی سیستمهای پادار»، دانشکده مهندسی مکانیک، دانشگاه صنعتی اصفهان، ۳ خرداد ۱۳۹۶
- «معرفی ابزارهای کامپیوتری به روز مورد استفاده در مراکز تحقیقاتی پیشرو برای مدیریت و ارائه پروژههای تحقیقاتی»، دانشکده مهندسی دانشگاه شهید بهشتی، ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
|