[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
درباره دانشکده::
اخبار ::
کمک آموزشی::
آموزش::
پژوهش::
معرفی افراد::
دانشجویان::
امکانات::
تسهیلات پایگاه::
::
هشتمین کنفرانس بین المللی
..
تالار افتخارات

AWT IMAGE

..
دفاعیه‌ها

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
آزمایشگاه مرجع ترمز

AWT IMAGE

..
سرویس های صنعتی
..
بازدید علمی

گزارش‌های بازدید دانشکده

..
منشور اخلاقی

AWT IMAGE

..
:: وهاب فضلی ::

  چکیده

  

  قطارهای تیلتینگ معمولا در مناطقی که قوسهای متعدد با شعاعهای مختلف وجود دارند به کار می روند که با جبران شتاب جانب مرکز باعث راحتی سفر و افزایش سرعت می شوند. این شتاب که در اثر وجود دور نقصانی به وجود می آید با کج شدن بدنه نسبت به بوژی جبران می شود.

  در فصل اول قطارهای تیلتینگ معرفی می شود، به این ترتیب که ابتدا با معرفی کلی معرفی مزایا و توجیه آن مورد بررسی قرار می گیرد و سپس انواع و نحوه تقسیم بندی آن ارائه می شود.

  در فصل دوم پارمترهای خط و نحوه قرارگیری آنها مورد بررسی قرار می گیرد که از این بین می توان به دور و قوس اشاره کرد که از پارامترهای مهم خط و نحوه قرار گیری در دینامیک وسیله نقلیه حائز اهمیت است.

  در فصل سوم خصوصیات خط برای استفاده از قطار تیلتینگ بر اساس فیش (UIC705) انجام می شود که به صورت کلی خصوصیات مورد نظر را بررسی می کند.

  در فصل چهارم راحتی سفر رامورد بررسی قرار می گیرد، به این ترتیب که ابتدا راحتی سفر و شاخصهای موجود بررسی می شوند و در ادامه دو شاخص Wz و Nmv معرفی می شوند.

  در فصل پنجم مقدمات شبیه سازی را داریم که شامل مدلسازی واگن و مدلسازی مسیر می شود.

  در فصل ششم شبیه سازی انجام شده مورد بررسی قرار می گیرد و روی جوابها بحث خواهد شد.

  در فصل هفتم ارزیابی قطارهای تیلتینگ بر اساس شاخص ناراحتی حرکت بحث خواهد شد.

دفعات مشاهده: 3627 بار   |   دفعات چاپ: 868 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 96 بار   |   0 نظر
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد. استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
Persian site map - English site map - Created in 0.18 seconds with 68 queries by YEKTAWEB 4570