[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
درباره دانشکده::
اخبار ::
کمک آموزشی::
آموزش::
پژوهش::
معرفی افراد::
دانشجویان::
امکانات::
تسهیلات پایگاه::
::
هشتمین کنفرانس بین المللی
..
تالار افتخارات

AWT IMAGE

..
دفاعیه‌ها

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
آزمایشگاه مرجع ترمز

AWT IMAGE

..
سرویس های صنعتی
..
بازدید علمی

گزارش‌های بازدید دانشکده

..
منشور اخلاقی

AWT IMAGE

..
:: سارا حصاری ::

  چکیده

  بررسی مدل دینامیک طولی قطار جهت پیش بینی میزان نیروی بین واگنها ، سرعت ومسافت طی شده به کارمی رود . از این مدلسازی برای بررسی نحوه ی تشکیل قطار (چیدمان واگنها) ،نحوه ی توزیع بار در طول قطار ، طراحی سیستم ترمز وضربه گیر وشاسی واگن و... استفاده می شود.دراین پروژه مسئله ی شاخصی طرح شده و با ایجاد تغیرات مختلف در ساختار آن نتایج مربوطه حاصل می شود و اثر تغیرات وزن ، نوع تامپون به کاررفته ، میزان سرعت شروع ترمز گیری، میزان لقی ،شیب وقوس و...مورد بررسی قرار می گیرد.شبیه سازی از طریق محیط های matlab و simulink در نرم افزار matlab انجام میگیرد.نتایج نشان می دهد که نیروی بین واگنها به، سرعت شروع ترمز گیری،وزن و طول واگنها ، فاصله ی لقی و.. بستگی دارد . افزایش وزن و طول و لقی میان واگنها و همچنین ترمز گیری در شیب، باعث افزایش نیروی فشاری وارد بر تامپونها می شود . همچنین میزان نیروی بین واگنها به نوع تامپون به کار رفته (از لحاظ شدت سختی فنر و میزان دمپینگ) بستگی دارد.

  

 

دفعات مشاهده: 3748 بار   |   دفعات چاپ: 922 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 98 بار   |   0 نظر
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد. استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
Persian site map - English site map - Created in 0.24 seconds with 68 queries by YEKTAWEB 4570